jak dbamy o ciebie

wizyta w salonie kosmetycznym

DBAMY O KLIENTA

JUŻ PRZED ZABIEGIEM:

  • Umówienie wizyty
  • Przypomnienie o wizycie smsem lub e-mailem na 24 godziny przed terminem
  • W okresie o podwyższonych zasadach bezpieczeństwa telefoniczna ankieta sprawdzająca możliwość wykonania zabiegu i pomiar temperatury przy wejściu do salonu
  • Powitanie w salonie, wskazanie miejsca na pozostawienie okrycia wierzchniego, poczęstunek kawą, herbatą lub wodą

obiecujemy

w trakcie zabiegu

  • Przeprowadzenie analizy skóry, omówienie potrzeb skóry i oczekiwań klienta
  • Zapisanie w karcie klienta
  • Wybór zabiegu i przeprowadzenie ankiety zabiegowej, sprawdzenie przeciwskazań – dbamy o bezpieczeństwo klienta
  • Przygotowanie skóry do zabiegu, omówienie procedury, co po kolei będzie wykonywane
  • Wykonanie wybranego zabiegu
  • Przekazanie zaleceń po zabiegowych
  • Zaplanowanie skutecznej pielęgnacji: seria zabiegów i propozycja pielęgnacji domowej
  • Kompleksowe podejście do potrzeb, wystawienie recepty

ZAPEWNIAMY

PO ZABIEGU

  • Umówienie terminu kolejnej wizyty
  • Po kilku dniach od zabiegu kosmetolog skontaktuje się telefonicznie, aby sprawdzić czy wszystko jest w porządku
  • Sprawdzenie, czy jest zadowolony z efektów
  • poprosimy o wystawienie opinii o zabiegu/salonie

Nasz salon - GALERIA