Dbamy, żeby klient czuł się poinformowany i przygotowany do zabiegu, był przekonany, że wykonamy zabieg zgodnie z najwyższymi standardami:
Umówienie wizyty
Przypomnienie o wizycie smsem lub e-mailem na 24 godziny przed terminem
W okresie o podwyższonych zasadach bezpieczeństwa telefoniczna ankieta sprawdzająca możliwość wykonania zabiegu i pomiar temperatury przy wejściu do salonu
Powitanie w salonie, wskazanie miejsca na pozostawienie okrycia wierzchniego, poczęstunek kawą, herbatą lub wodą
obiecujemy
w trakcie zabiegu
Klient będzie informowany co robimy, będzie miał zaufanie do terapeuty
Przeprowadzenie analizy skóry, omówienie potrzeb skóry i oczekiwań klienta
Zapisanie w karcie klienta
Wybór zabiegu i przeprowadzenie ankiety zabiegowej, sprawdzenie przeciwskazań – dbamy o bezpieczeństwo klienta
Przygotowanie skóry do zabiegu, omówienie procedury, co po kolei będzie wykonywane
Wykonanie wybranego zabiegu
Przekazanie zaleceń po zabiegowych
Zaplanowanie skutecznej pielęgnacji: seria zabiegów i propozycja pielęgnacji domowej
Kompleksowe podejście do potrzeb, wystawienie recepty
ZAPEWNIAMY
PO ZABIEGU
Nie zostawimy klienta samemu sobie, w razie pojawienia się pytań będziemy do dyspozycji
Umówienie terminu kolejnej wizyty
Po kilku dniach od zabiegu kosmetolog skontaktuje się telefonicznie, aby sprawdzić czy wszystko jest w porządku
Sprawdzenie, czy jest zadowolony z efektów
poprosimy o wystawienie opinii o zabiegu/salonie
Nasz salon - GALERIA
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaNie wyrażam zgodyPolityka prywatności